Subject: FW: HOLP - hädaolukorra lahendamise plaan
From: "Sander Orasi" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Martin Dubov" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 11:47:09 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tuvastasin, et meie ettevõtte Utilitas Tallinna Elektijaam OÜ käitise 
dokumentide registris on HOPL punane ning menetlus on online keskkonnas 
jäänud justkui 2022a lõpus poolikuks. Edastan e-kirja ja manuse, kus 
tegelikult on meie plaan kooskõlastatud 12.04.2024.

Soovisin seda kooskõlastust lisada ka eelmisel nädalal online keskkonda 
ülesse, kuid see ei õnnestunud. Kas pöördun teemaga õige adressaadi juurde 
ning kas saaksite ka keskkonnas vajalikud muudatused ajakohaseks viia? 
Hetkel tundub, et e- keskkonnas ei ole ajakohane info.

Oleme lähiajal täpsustamas ja täiendamas oma riskianalüüsi ja HOPLi aga 
siiski enne seda sooviks eelnevalt justkui kummaliselt pooleli olnud 
menetlused keskkonnas sulgeda ja viimase 12.04.2024 seisuga kinnitatud HOLPi 
süsteemis kajastada.

Tänud

Sander OrasiTehnikajuht

OÜ Utilitas Tallinna Elektrijaam

Tel:

 <tel:+372%205662%206524> +372 5662 6524

Tooma 14/Väomurru 1

,

13816

Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.utilitas.ee/>

  _____

Saatja: Andrus Tamm
Saadetud: esmaspäev, 4. november 2024 08:49
Adressaat:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Koopia: Sander Laja < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Teema: RE: HOLP - hädaolukorra lahendamise plaan

Tere

30.10.2024 on uuendatud meie hädaolukorra lahendamise plaan. Vastavalt 
https://jvis.ttja.ee/ saadud juhistele edastan..

Lugupidamisega

Andrus TammJuhatuse liige

OÜ Utilitas Tallinna Elektrijaam

Tel:

 <tel:+372%20502%203082> +372 502 3082

Tooma 14/Väomurru 1

,

13816

Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.utilitas.ee/>

From: Andrus Tamm
Sent: 20. detsember 2023. a. 07:41
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Sander Laja < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: HOLP - hädaolukorra lahendamise plaan

Tere

Vastavalt https://jvis.ttja.ee/ saadud juhistele edastan hädaolukorra 
lahendamise plaani.

(Palume esitada täiendatud hädaolukorra lahendamise plaan ja/või soovi 
korral oma arvamus ja vastuväited Päästeameti poolt hädaolukorra lahendamise 
plaanis ostutatud puuduste kohta läbi Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Ameti infosüsteemi JVIS ( <https://jvis.ttja.ee/> https://jvis.ttja.ee/), 
Päästeameti Põhja päästekeskusele e-posti aadressile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või paberkandjal postiaadressile 
Erika 3, 10416 Tallinn)

Lugupidamisega

Andrus TammJuhatuse liige

OÜ Utilitas Tallinna Elektrijaam

Tel:

 <tel:+372%20502%203082> +372 502 3082

Tooma 14/Väomurru 1

,

13816

Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.utilitas.ee/>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui olete e-kirja 
saanud eksituse tõttu, palume Teid viivitamatult kirja saatjaga ühendust 
võtta ja e-kiri koos lisadega kustutada, tegemata sellest koopiaid või 
kasutamata seda mistahes muul viisil. This email and all attachments are 
confidential. If you have received this email by mistake, please notify the 
sender immediately and delete the email without copying or using it by any 
other means.